Serwis Serwis
Pomoc techniczna, gwarancje i reklamacje

Serwis

Informacje ogólne

Realizacja polityki jakości i usługi serwisowe

Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.

Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

  • za pomocą bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego
  • e-mailem pod adres: reklamacje@ferro.pl,
  • listownie na adres firmy
  • przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany produkt został zakupiony.

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001 lub +48 724 270 020, dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, szczegółowe warunki gwarancji i okresy ochrony znajdują się w kartach gwarancyjnych dołączanych lub udostępnianych do produktów FERRO S.A.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:

  • przez Hurtownię/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego
  • pocztą elektroniczną na adres reklamacje@ferro.pl lub tradycyjną przesyłką listową – wymagania jak wyżej.

FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z naszym Serwisem:

Katalog części zamiennych

Do pobrania tutaj – POBIERZ

Chcesz zgłosić reklamację?

Zachęcamy do przesłania zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego - wystarczy wypełnić formularz.

Przejdź do formularza
Materiały filmowe

Materiały filmowe

System FERRO to możliwość stworzenia kompletnej instalacji w oparciu o sprawdzone, wysokiej jakości komponenty. Poznaj nasze godne zaufania rozwiązania – zapraszamy do obejrzenia materiałów video!

Przejdź do filmów

Faq

Najczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu, gwarancji, reklamacji i części zamiennych.

Gdzie znajdę certyfikaty, deklaracje, rysunki techniczne oraz instrukcje montażu?

Rysunki techniczne oraz instrukcje montażu dostępne są na stronie w zakładce Dokumentacja, Strefach PRO oraz na kartach poszczególnych produktów.

W przypadku, gdy potrzebne w danym przypadku dokumenty certyfikacyjne lub rysunki nie są dostępne na stronie, prosimy o kontakt pod adresem cert@ferro.pl

Jak usunąć usterkę baterii lub natrysku po zakończeniu ochrony gwarancyjnej?

Zapraszamy do obejrzenia materiałów w sekcji Porad i filmów na naszych kanale YouTube.

Jeżeli potrzebujesz pomocy profesjonalisty, możesz skontaktować się z naszym serwisem pogwarancyjnym i w rozmowie telefonicznej zamówić wizytę naprawy domowej.

Jak długo obowiązuje gwarancja na produkty Ferro?

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, szczegółowe warunki gwarancji i okresy ochrony znajdują się w kartach gwarancyjnych dołączanych lub udostępnianych do produktów FERRO S.A. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów Ferro.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Wszelkie informacje na temat czego nie obejmuje gwarancja, dostępne są w zakładce Dokumentacja (Karty gwarancyjne i Instrukcje montażu).

Jak złożyć reklamację?

Więcej na temat form składania reklamacji można znaleźć na stronie Serwis.

A pod linkiem Reklamacje znajduje się także internetowy formularz do składania reklamacji.

Jak mogę sprawdzić status reklamacji?

Status reklamacji można sprawdzić klikając na link lub kod QR otrzymany w mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001 lub +48 724 270 020, dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

Jakich informacji potrzebuję, aby złożyć reklamację?

Komplet wymaganych danych koniecznych do zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji znajduje się na formularzu zgłoszeniowym pod tym linkiem.

Gdzie mogę zamówić części zamienne?

W sprawie zakupu części zamiennych poprosimy o kontakt na adres email: dok1@ferro.pl

Do kogo zwrócić się jeżeli nie znam numeru/ kodu części zamiennej/ nie pamiętam nazwy produktu?

Zachęcamy do zapoznania się z Katalogiem Serwisanta, w którym dostępne są kody części zamiennych w sekcji Ulotki i katalogi.

Aby zamówić część zamienną zapraszamy do kontaktu na adres mailowy do składania zamówień detalicznych: dok1@ferro.pl

Jak prawidłowo konserwować/myć/czyścić powierzchnię baterii?

Wystarczy miękka ściereczka i woda z odrobiną mydła lub płynu do mycia naczyń. Myjemy armaturę, a potem dokładnie wycieramy ją do sucha, by nie zostały białe plamy czy zacieki z mydła. Jeśli będziemy to robić regularnie, baterie „odwdzięczą” nam się idealnym wyglądem i bezawaryjnym działaniem.

Dobrze jest wypracować w sobie nawyk wycierania do sucha baterii po każdym użyciu. Z pozoru wydaje się to kłopotliwe, ale po wprowadzeniu w życie stanie się czynnością, którą wykonujemy automatycznie, bez najmniejszego wysiłku. Na bateriach zaś osad praktycznie nie będzie miał szans się zbierać, więc zawsze będą lśniły jak nowe. Systematyczność w czyszczeniu na pewno wpłynie też na dłuższą żywotność urządzeń.

Czego musimy unikać? Wszelkich środków na bazie substancji żrących i zasadowych, materiałów ściernych i twardych gąbek.

Części zamienne

Części zamienne

Sprawdź katalog części zamiennych do produktów FERRO, w części wstępnej znajdziesz techniczne i praktyczne aspekty użytkowania baterii oraz aktualne przepisy prawne dotyczące reklamacji. Część główna to katalog części serwisowych produktów FERRO.

Zapoznaj się z katalogiem

Materiały do pobrania

Karty gwarancyjne i instrukcje montażu.
Karty gwarancyjne
Karty gwarancyjne zebrane w sekcji, określają zasady zgłaszania reklamacji, podają szczegółowe warunki gwarancji dla poszczególnych produktów oraz informacje dotyczące usuwania ewentualnych usterek.
Zobacz wszystkie