Materiały do pobrania
Faq
Kontakt i wsparcie
W jakich godzinach dostępny jest Dział Obsługi Klienta?
Dział Obsługi Klienta FERRO dostępny jest w dni robocze od poniedziałki do piątku w godz. 8-16, z wyjątkiem Świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
Dlaczego nie mogę się dodzwonić?
W przypadkach, gdy wszystkie linie są zajęte, zapraszamy również do kontaktu poprzez mail lub formularz kontaktowy, w zależności od wybranego tematu.
Szczegółowe dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt lub na dole tej strony.
Cześci zamienne
Gdzie mogę zamówić części zamienne?
W sprawie zakupu części zamiennych poprosimy o kontakt na adres email: dok1@ferro.pl
Do kogo zwrócić się jeżeli nie znam numeru/ kodu części zamiennej/ nie pamiętam nazwy produktu?
Zachęcamy do zapoznania się z Katalogiem Serwisanta, w którym dostępne są kody części zamiennych, katalog znajdziesz w sekcji Ulotki i Katalogi.
Aby zamówić część zamienną zapraszamy do kontaktu na adres mailowy do składania zamówień detalicznych: dok1@ferro.pl
Serwis
Gdzie znajdę certyfikaty, deklaracje, rysunki techniczne oraz instrukcje montażu?
Rysunki techniczne oraz instrukcje montażu dostępne są na stronie w zakładce Dokumentacja, Strefach PRO oraz na kartach poszczególnych produktów.
W przypadku, gdy potrzebne w danym przypadku dokumenty certyfikacyjne lub rysunki nie są dostępne na stronie, prosimy o kontakt pod adresem cert@ferro.pl
Jak usunąć usterkę baterii lub natrysku po zakończeniu ochrony gwarancyjnej?
Zapraszamy do obejrzenia materiałów w sekcji Porady i filmów na naszym kanale YouTube.
Jeżeli potrzebujesz pomocy profesjonalisty, możesz skontaktować się z naszym serwisem pogwarancyjnym i w rozmowie telefonicznej zamówić wizytę naprawy domowej – szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Serwis.
Skontaktuj się z nami
Jakub Szumski
Przedstawiciel Handlowy
Przemysław Lewiński
Przedstawiciel Handlowy
Justyna Jasińska Domagała
Przedstawiciel Handlowy
Agnieszka Kolegowicz
Przedstawiciel Handlowy
Andrzej Poznański
Przedstawiciel Handlowy
Marcin Bysynger
Przedstawiciel Handlowy
Dawid Ćwiek
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Tomasz Polewka
Przedstawiciel Handlowy
Bartłomiej Południak
Przedstawiciel Handlowy
Patryk Misztal
Przedstawiciel Handlowy
Marcin Mróz
Przedstawiciel Handlowy
Marek Kuc
Przedstawiciel Handlowy
Krystian Schneider
Przedstawiciel Handlowy
Rafał Dolecki
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Janusz Tomaszewski
Przedstawiciel Handlowy
Grzegorz Koper
Przedstawiciel Handlowy
Jacek Sawicki
Przedstawiciel Handlowy
Joanna Formela
Przedstawiciel Handlowy
Sylwester Kozak
Przedstawiciel Handlowy
Szymon Szewczuk
Przedstawiciel Handlowy
Rafal Kuczmaszewski
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Andrzej Pająk
Regionalny Kierownik ds. Inwestycji
Marcin Golon
Regionalny Kierownik ds. Inwestycji
Łukasz Tołoczko
Regionalny Kierownik ds. Inwestycji
Karol Pabian
Regionalny Kierownik ds. Inwestycji
Maciej Radwan
Przedstawiciel Handlowy
Grzegorz
Przedstawiciel Handlowy
Grzegorz Stępień
Przedstawiciel Handlowy
Konrad Misiur
Przedstawiciel Handlowy
Cezary Majer
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Mirosław Jóźwiak
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Krzysztof Kozłowski
Przedstawiciel Handlowy
Sebastian Wojciechowski
Przedstawiciel Handlowy
Bronisław Kochel
Przedstawiciel Handlowy
Sebastian Niemier
Przedstawiciel Handlowy
Krzysztof
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
1.1 / 1.3 / 1.6
Natalia
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
1.2 / 1.5
Klaudia
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
1.7
Krzysztof
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
2.2 / 2.3
Marcin
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
2.4 / 2.7
Anna
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
2.5 / 2.6
Klaudia
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
3.1 / 3.2 / 3.5 / 3.6
Natalia
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
3.3
Marcin
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta
3.3
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta Małgorzata +48 784 035 670
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta Maciej +48 724 920 122
Opiekun w Dziale Obsługi Klienta Anna +48 724 920 086
Pogwarancyjna sprzedaż części zamiennych:
dok1@ferro.pl – ogólny adres do komunikacji w sprawie zamówień
tel. +48 784 035 677
Obsługa zamówień z rynków zagranicznych:
orders@ferro.pl – ogólny adres do komunikacji w sprawie zamówień z rynków zagranicznych
Obsługa zamówień z rynków zagranicznych
Aleksandra, +48 724 390 010.
Katarzyna, +48 724 920 044
Monika, +48 724 920 266
Joanna, +48 724 920 109
Jadwiga, +48 724 926 005
Anna P., +48 724 390 015
Anna D., +48 724 920 273
Spedycja:
Spedycja kraj: Danuta, +48 784 035 561
Spedycja zagranica: Monika, +48 724 920 115
Spedycja zagranica: Katarzyna, +48 724 920 055
Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, chętnie udzielą informacji dotyczących zasad działania, certyfikacji produktów, przeprowadzą przez proces serwisowania oraz reklamacji.
Infolinia FERRO S.A. +48 801 798 001
e-mail: reklamacje@ferro.pl; serwis@ferro.pl
Więcej informacji o serwisie gwarancyjnym oraz pogwarancyjnym:
https://ferro.pl/serwis/
Formularz zgłoszenia reklamacji:
https://ferro.pl/serwis/reklamacje/
SERWIS
- koordynacja serwisu ogólnopolskiego
- bieżące informacje dot. funkcjonowania produktów
Bezpośrednie numery telefonów: +48 12 25 62 122, +48 12 25 62 123, +48 724 270 020
DOKUMENTACJA TECHNICZNA
- udostępnianie dokumentacji technicznej produktów i certyfikatów
- pomoc w sprawach związanych z wprowadzeniem towarów do obrotu
Bezpośrednie numery telefonów: +48 12 25 62 187