Materiały do pobrania
Rozwiązania FERRO w projektach wnętrz
Dzięki doświadczeniu na rynku armatury produkty Ferro już od wielu lat są chętnie wykorzystywane w projektach wnętrz. Różnorodność oferty pozwala na wykorzystanie rozwiązań zarówno w projektach domów jednorodzinnych, jak i w obiektach komercyjnych. Proces projektowy ułatwią bryły dostępne w Cad Decor oraz do pobrania na naszej stronie.
Faq
Gwarancja
Jak długo obowiązuje gwarancja na produkty Ferro?
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, szczegółowe warunki gwarancji i okresy ochrony znajdują się w kartach gwarancyjnych dołączanych lub udostępnianych do produktów FERRO S.A. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów Ferro.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Wszelkie informacje na temat czego nie obejmuje gwarancja, dostępne są w zakładce Dokumentacja (Karty gwarancyjne i Instrukcje montażu).
Czyszczenie i pielęgnacja
Jak prawidłowo konserwować/myć/czyścić powierzchnię baterii.
Wystarczy miękka ściereczka i woda z odrobiną mydła lub płynu do mycia naczyń. Myjemy armaturę, a potem dokładnie wycieramy ją do sucha, by nie zostały białe plamy czy zacieki z mydła. Jeśli będziemy to robić regularnie, baterie „odwdzięczą” nam się idealnym wyglądem i bezawaryjnym działaniem.
Dobrze jest wypracować w sobie nawyk wycierania do sucha baterii po każdym użyciu. Z pozoru wydaje się to kłopotliwe, ale po wprowadzeniu w życie stanie się czynnością, którą wykonujemy automatycznie, bez najmniejszego wysiłku. Na bateriach zaś osad praktycznie nie będzie miał szans się zbierać, więc zawsze będą lśniły jak nowe. Systematyczność w czyszczeniu na pewno wpłynie też na dłuższą żywotność urządzeń.
Czego musimy unikać? Wszelkich środków na bazie substancji żrących i zasadowych, materiałów ściernych i twardych gąbek.
Serwis
Gdzie znajdę certyfikaty, deklaracje, rysunki techniczne oraz instrukcje montażu?
Rysunki techniczne oraz instrukcje montażu dostępne są na stronie w zakładce Dokumentacja, Strefach PRO oraz na kartach poszczególnych produktów.
W przypadku, gdy potrzebne w danym przypadku dokumenty certyfikacyjne lub rysunki nie są dostępne na stronie, prosimy o kontakt pod adresem cert@ferro.pl
Kontakt i wsparcie
W jakich godzinach dostępny jest Dział Obsługi Klienta?
Dział Obsługi Klienta FERRO dostępny jest w dni robocze od poniedziałki do piątku w godz. 8-16, z wyjątkiem Świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
Skontaktuj się z nami
Adres
FERRO Spółka Akcyjna
ul. Przemysłowa 7
32-050 Skawina
Kontakt
Dane
NIP:
944-20-51-648
REGON:
356375388
BDO:
000012488
Kapitał akcyjny
21.242.655,00 PLN
Masz pytania? Napisz do nas!
Potrzebujesz pomocy technicznej, informacji o produkcie przed zakupem lub poszukujesz części zamiennej? Zapraszamy do kontaktu! Nasi doradcy udzielą wyczerpujących odpowiedzi na Twoje pytania.