Materiały do pobrania
Faq
Czyszczenie i pielęgnacja
Jak prawidłowo konserwować/myć/ czyścić powierzchnię baterii?
Wystarczy miękka ściereczka i woda z odrobiną mydła lub płynu do mycia naczyń. Myjemy armaturę, a potem dokładnie wycieramy ją do sucha, by nie zostały białe plamy czy zacieki z mydła. Jeśli będziemy to robić regularnie, baterie „odwdzięczą” nam się idealnym wyglądem i bezawaryjnym działaniem.
Dobrze jest wypracować w sobie nawyk wycierania do sucha baterii po każdym użyciu. Z pozoru wydaje się to kłopotliwe, ale po wprowadzeniu w życie stanie się czynnością, którą wykonujemy automatycznie, bez najmniejszego wysiłku. Na bateriach zaś osad praktycznie nie będzie miał szans się zbierać, więc zawsze będą lśniły jak nowe. Systematyczność w czyszczeniu na pewno wpłynie też na dłuższą żywotność urządzeń.
Czego musimy unikać? Wszelkich środków na bazie substancji żrących i zasadowych, materiałów ściernych i twardych gąbek.
Gwarancja
Jak długo obowiązuje gwarancja na produkty Ferro?
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, szczegółowe warunki gwarancji i okresy ochrony znajdują się w kartach gwarancyjnych dołączanych lub udostępnianych do produktów FERRO S.A. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów Ferro.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Wszelkie informacje na temat czego nie obejmuje gwarancja, dostępne są w zakładce Dokumentacja (Karty gwarancyjne i Instrukcje montażu).
Reklamacja
Jak złożyć reklamację?
Więcej na temat form składania reklamacji można znaleźć na podstronie Serwis, gdzie znajduje się także internetowy formularz do składania reklamacji: Reklamacje.
Jak mogę sprawdzić status reklamacji?
Status reklamacji można sprawdzić klikając na link lub kod QR otrzymany w mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001 lub +48 724 270 020, dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
Jakich informacji potrzebuję, aby złożyć reklamację?
Komplet wymaganych danych koniecznych do zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji znajduje się na formularzu zgłoszeniowym.
Inne
Gdzie mogę kupić produkty Ferro?
Produkty Ferro można zakupić w punktach handlowych hurtowych, detalicznych i marketach na terenie całej Polski, a także w sklepach internetowych. Punkty handlowe w Twojej okolicy znajdziesz w zakładce: Gdzie Kupić
Skontaktuj się z nami
Adres
FERRO Spółka Akcyjna
ul. Przemysłowa 7
32-050 Skawina
Kontakt
Dane
NIP:
944-20-51-648
REGON:
356375388
BDO:
000012488
Kapitał akcyjny
21.242.655,00 PLN
Masz pytania? Napisz do nas!
Potrzebujesz pomocy technicznej, informacji o produkcie przed zakupem lub poszukujesz części zamiennej? Zapraszamy do kontaktu! Nasi doradcy udzielą wyczerpujących odpowiedzi na Twoje pytania.